#oyuncakmezarlığı
-EMRE GÜL
”Belki de o sizdiniz..”
Bazı sırlar sizi ölüme götürür, bazıları suç ortağı yapar. Bir katilin sırrına şahit olmak ise her ikisine yol açar.
Bir insanın kıyameti ölümü geldiğinde kopar fakat, bu hikayede kıyamet, içinde yaşayan kişilerin günahları nedeniyle bir kasabada kopuyor…
Ve Ravebelg Kasabasının kıyameti olan Katil’i ise bu hikayede çözüyoruz. Ama unutmayın her katil ardında mutlaka bir iz bırakır…
Bay OM detayları bize anlatmaya devam ediyor hikayede. Yine küstah konuşmaları ve tavırları tabiki devam ama onun olayı artık bu. İlk kitapta işlenen cinayetlerin şaşırtıcı yönleri vardı ama siz birde bu kitabı görün demek istiyorum. Kasabanın geçmişine ve katilin yaşadıklarına bakıldığında kendini hala haklı görmeye devam ediyor ve cinayetlerinin ardı arkası kesilmiyor evet. Fakat boyut atlıyor. Yaptıklarının nedenleri ve niçinleri birer birer ortaya çıktı. Ama hala tam olarak gerçeklere ulaşamadık.
İkinci kitapta pek çok sır perdesi aralanıyor, gizemli kişilerin kim olduğu ortaya çıkıyor örneğin oyuncakları yapan.. Yeni karakterler ekleniyor. Saplantısı son hız devam ediyor. Ama katil yinede durdurak bilmiyor. Yani kasabının geçmişi temiz değil, insanları da öyle fakat katilde tam bir ruh hastası pek farkı yok. Öyle planlar kuruyor ki okurken şaşırıp kalıyorsunuz. Evet kabul ediyorum Emre Gündoğanül benim için hep genç okur yazarıydı fakat bu seri ile ters köşeleri ve inanılmaz olay örgüsü ile çığır açtı. Travmatik olaylar, tetikleyici unsurlar, fazlasıyla vahşet ve kan, ustaca planlanmış cinayetler. Yormayan düz ve akıcı bir anlatım. Yazarın kaleme aldığı en iyi seri olduğunu düşünüyorum.
Kesinlikle katılıyorum çok sürükleyici ters köşeyle dolu dediğiniz gibi vahşet katliam olay örgüsü hepsi acayip yaratıcı olmuş sıradan bir cinayet kitabı diye başladim ve boom
10/10 Luk bir kitap okuyun okutturun
Bende şuan okuyorum buaradaa...