Kitap harika ancak çeviri o kadar kötü ki okurken yoruldum... Ama değindiği konular, konu başlıkları, içerik muhteşem... Çeviri daha iyi olabilirdi. Üst düzey bir bilinç ve dikkat istiyor. Donanımlı olan bir zihin daha iyi anlamdıracaktır. Şefik Can'ın Mesnevisi tercümesinde dipnot düşülmüştü bu kitap... Ketebe yayınları güzel kitap basıyor, kapakları iyi güzel ama çevirileri de bir o kadar yetersiz... En azından bana göre...