Dizi hızında olayların ilerleyişi beni sürükledi ve olacakları merak ettim ve hemen bitirmek istedim. Sertab karakteri biraz sinirlerimi bozsa da -aldığı kararlar yüzünden- keyifle okudum ve biraz da olsa kendimi buldum diyebilirim. Diğer kitabını da bir an önce okumayı düşünüyorum.