Kitap fena değil fakat konusu çok kısa ve belkide 100 sayıda bile zor çıkacak bir konuyu anlatımlarla süslenmiş ve çok baymıs çok fazla konu yok sadece dolambaçlı cümleler kullanarak oldukça uzatmış yazar kitabı herkesin okuyup seveceğini düşünmüyorum okurken sıkılına bilir ama ben için fena değildi