·282 syf.····Okunma: 26 Şubat 2025 13:57 Enteresan konu, zayıf kurgu ve yazım dili. Kitabı orijinali olan İngilizce’den okudum ve dili basit bir wattpad kitabı gibi hissettirdi. Konu ilgi çekici evet, ama çok daha iyi işlenebilirdi birçok incelemede de söylendiği gibi. Yani zaten paralel evrenler ve kuantum teorisi sık işlenen bir konu ama bu kadar üstünkörü geçilmemeliydi bence. baya da bir tekrara düşülmüş, sürekli hayatlar arasında geçip her seferinde bu da olmayacak diyip kütüphaneye dönülmesi bir noktada sıktı. sonda işte bu hayat en iyisi dediği hayat daha uzun işlenebilirdi yine pata küte dalındı ve o hayatı bu kadar sevmesinin nedeni daha iyi temellendirilebilirdi bence.
yine de slumptayken ya da yan kitap olarak hızlı hızlı okunabilir, akıcı (çünkü dili çook basit) ve eğlenceli denebilecek bir kitap. başta 7 vermiştim ama şimdi inceleyince ancak 6 verilebileceğini görüyorum.