Puan vermedi·96 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Şubat 2025 08:36 Yazarın okuduğum ilk kitabı, yani yeni tanıştık sayılır. Ben kendisini çok sevdim. İyi ki tanışmışız. Net, akıcı, yalın ve enteresan bir anlatımı var. Öyküler genel anlamda güzel. Bazıları devamı olsa keşke dediğimiz cinsten.
Sevgili yazarımız 2009 yılında Yaşar Nabi Nayır Gençlik Ödülünü ve 2021 yılında da Yunus Nadi Ödülünü almış.
2 öykü ve 1 romanı olmak üzere toplamda 3 kitabı bulunuyor şimdilik. Diğer kitaplarını da listeme ekledim tabii ki.
Ben çok sevdim ve gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim.
Keyifli Okumalar!