Sanki ben terapi seansına gitmiş gibi hissettim.
10/10
·144 syf.··
Beğendi
·
2025 6. kitabı
Çok beğendim. Okumadan önce zaten roman gibi bir olay örgüsü olmayacağını biliyordum. Diyaloglarla ilerleyen bir kitap olduğunu bildiğimden, evet tam olarak beklentimi karşıladı. Psikolojik olarak çok güzel ve çoğu insanın yaşayıp hissettiği durumlara parmak basılmış. Özellikle bazı kısımlarda sanki ben terapi seansındaymışım gibi hissettim. Güzel farkındalıklar kazandığım noktalar da çok oldu. Ne kafanızı allak bullak edecek kadar karmaşık psikolojik yazılar var ne de basit kalacak kadar yüzeysel. Bu yüzden yazarın yazım biçimini çok beğendim. Çoğu insan kitap sonunun bi yere bağlanmadığını ve bir şey anlamadığını yazmış fakat bu bir romandan ziyade kişi ve psikiyatrist arasında geçen terapi seansı konuşmaları. Kaldı ki karakterimiz birçok sorundan muzdarip. Dolayısıyla hemen bir çırpıda düzelmesi zaten çok ütopik olurdu. Her seans sonunda güzel farkındalıklar kazanıp bunu yavaş yavaş hayatına empoze etmesi benim için tatmin edici oldu. Yazarın diğer kitaplarına da mutlaka göz gezdireceğim. Kesinlikle okumanızı tavsiye ederim.
Ölmek İstiyorum ama Tteokbokki de Yemek İstiyorumBaek Sehee · Nova Kitap · 20248,6bin okunma
·
29 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.