4/10
·344 syf.··
2025 7. kitabı
Çok boş bir kitaptı gerçekten olayların gerçekleşme hızını ve aradaki bağı hiç hissedemedim. Dün Nero Cami’yi tanımıyordu ama yarın okul arkadaşları çıkıyorlar filan okuldayken yüzüne bakmamış bir anda kızı sahipleniyor yazar sonradan bir şeyleri eklemiş finalinde bile iki finali var. Keşke baştan yazsaymış belki hikayesi daha okunaklı olurdu. Birbirinden bağımsız bir de o kadar çok olay oluyor ki ne gerek var bu kadar kısa kitapta bu kadar aksiyona aşkı hissedemedikten sonra. Yani yazacak çok olumsuz olaylar vardı mesela gereksiz kız zorbalığı her genç yetişkin kitabında olmalı çünkü!! bir anda gerçekleşen bağ kurulan arkadaşlıklar, kardeşinin meselesi, anne meselesi, yine kardeşi yüzünden girdiği olay ki çok saçmaydı ya çook çook saçma!! Polisle girdiği olay of bu olaya da gülüyorum! Kitapla ve seriyle ilgili en çok sevdiğim şey kitaplar arasında ki çizimler çok güzel düşünülmüş ve çok ilgi çekici cidden. Bir Neva’nın ayraçlarının çizimleri bir de bu kitaplarda ki çizimleri sabırsızlıkla bekliyor oldum.
1000Kitap
Asi ÂşıkSophie Lark · Nemesis Kitap · 2024147 okunma
·
166 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.