N.G. Kabal'ın en sevdiğim kitabı. Konusu olsun, anlatımı olsun, olaylar olsun... Herşey çok iyiydi. Ama bence Dylan, Cristopher'dan çok daha iyiydi. Davranış vs. Cristopher olabilir ama Dylan ve Ansel çok başkaydı bence. Keşke onların ayrı bir kitabı olsa. Ama romantizmi saymazsak harika bir kitap. Ve herşey düzen içinde çok iyi anlatılmış.:))