·188 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Mart 2025 03:55 Eminim okuduğunuzda tavsiye edeceğiniz kitaplar arasına girecektir. Akıcı bir anlatım, bölümlere ayrılmış, okuması kolay bir kitap olmuş.
3 farklı kadının yaşam hikayesini içeren ve bu 3 kadını kitabın sonunda hadi canım diyecek şekilde bağlamış yazar.
Ama özellikle bu 3 kadından Smita isimli karakterin yaşamını okurken, kendi hayatınızı düşünecek, yediklerinize içtiklerinize şöyle bir bakacak ve kimbilir belki de o karaktere ulaşabilmek ve yardım eli uzatabilmek isteyeceksiniz.
Iyi kitap , iyi okumalar