·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Mart 2025 15:06 Kitaba bayıldım!!!!! 400 sayfada karakterlere bu kadar bağlanmayı bende beklemiyordum. Ama çok güzellerdi. Ben çoğu çiftin arasında aşk olduğu konusunda emin olamam ama bu çift bana bunu hissettirdi. Çünkü birbirlerini hayatının merkezi yapmadan önce en iyi arkadaş oldular bu çok özel. O çiftlik hayati, dostluk, aşk, hüzün, belki biraz korku bütün duyguları hissettigim bir kitaptı. Kesinlikle okumanız gereken bir kitap.
( Konu anlatmada çok iyi değilim maalesef maraton ve yorum videolarına bakabilirsiniz.)