·856 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Mart 2025 02:03 4.5 mu 5 mi versem diye bir düşündüm ama sonrasında 4.5'ta karar kıldım.
Sarah'ın korktuğum serilerinden biriydi. Çünkü seveni kadar sevmeyeni de çok ama ilk kitabı çoğunluk seviyor. Ben de sevenlerden oldum. Hikaye Lunation adındaki Antik kıyı kentinin bir modeli gibi inşa edilen bir şehirde geçiyor. Bütün teknolojik aletler ve yüksek modern yapılar var. Ama bunun yanında Antik kalıntılar ve tapınaklar da mevcut. Cumhuriyet ile yönetiliyorlar ama herkes Asteri dedikleri büyük bi güç topluluğuna bağlı. Şehri Başmelek dedikleri valiler yönetiyor. Hiyerarşi biraz karışık ama okuyunca daha iyi anlaşılacağını düşünüyorum. Kitabın konusunu bile spoilersız anlatmam gerçekten mümkün değil. Ama kabaca bahsedecek olursam Bryce adında yarı insan yarı fey bir kızımız var. Üniversiteden yakın arkadaşı olan kurt sürücünün alfası ve varisi olan Danika ile yaşıyor. Bir gün Danika'nın başına bir şey geliyor ve Bryce da bu olayı çözmeye çalışıyor. Düşmüş melek ve aynı zamanda bir köle olan Hunt ise bu yolda valinin emriyle ona yardım etmek ve onu korumak için görevlendiriliyor. İlk başta Sarah bizi evrene bodoslama atmış ve neyin ne olduğunu kendiniz anlayın demiş gibiydi. Ama sonrasında karakterleri ve evreni tanıyınca alıştım. Kitabın başları durağın olsa da yazar her zamanki gibi son 200 sayfada bütün bombaları patlatmış. Gerçekten o son 200 - 250 sayfayı şok içinde okudum diyebilirim. Sirinks ve Lehabah'ı çok sevdim. Kitapta üzüldüğüm birkaç yer oldu. Bryce ve Hunt ikilisini de sevdim ama aşklarını diğer kitaplarda daha dolu dolu görürüz umarım. Ruhn kitapta en sevdiğim karakterlerden biri oldu. Bryce'a verdiği değer çok güzeldi, onların ilişkilerini daha çok görmek isterdim, umarım diğer kitaplarda görebiliriz. Danika'ya gelecek olursak da çok tanıyamadığımız bir karakter olduğunu düşünüyorum. Bryce ile dostlukları çok güzeldi ama keşke onu biraz daha okuyabilseydik. İlk kitabın sonundaki gizemli epilogdan sonra 2. kitabı bayağı merak ediyorum.