H
@_Sehervaktiokumalari_ · 1yıl
Takip Et
Erzurum’da teravihlerden sonra okunan dua
Mahşerin büyük meydanında (Arasât) ve terazinin (Mîzan) kurulduğu günde bize şefaat eyle (Yâ Resulallah). Fazlınla merhamet eyle, ey Alemlerin Rabbi, “Âmin” diyen her kuluna.
13 beğeni
·
220 Gösterim
3 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Gülşen Gülşen
Erzurum da Ramazanı şerifin tadı da başkadır ♥️
4
Gülşen Gülşen
Amin
1
Ahmed Nurani
Amin Amin Amin 🤲❤️