Erzurum’da teravihlerden sonra okunan dua
Mahşerin büyük meydanında (Arasât) ve terazinin (Mîzan) kurulduğu günde bize şefaat eyle (Yâ Resulallah). Fazlınla merhamet eyle, ey Alemlerin Rabbi, “Âmin” diyen her kuluna.
·
220 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Erzurum da Ramazanı şerifin tadı da başkadır ♥️
Amin Amin Amin 🤲❤️