Çok iyi bir kitap, başta sıkılırım sanmıştım ama zaten başta Theodore John Kazcynzski incelemesi ile başlaması -ki ben kendisini çok severim- gayet kitaba beni bağladı. Onun dışında kitapta incelediği katil& sanatçı& terörist pekçok kitabı okumuştum ve pek çoğu da beni etkileyen eserlerdi. O yüzden kitaba bağlandım. Kitaptaki eserleri okumayanlar için sıkıcı olabilir ama. Kitapta edebiyattan seçimler yapmış ve örneklerle katil& sanatçı& terörist bağlamında hem bu kahramanları hem de bu ilişkilerin birbiriyle nasıl ilişkili olduğunu anlatmış. Anti kahraman seviyorsanız hayatın nihilist ve anarşist yönünden keyif alıyor ve hayatı çoğu zaman ölümden daha değersiz ya da farksız görüyorsanız sevebilceğiniz bir kitap.