·214 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Mart 2025 14:43 Kitabül Acayip
Herkese merhaba bugün adından da anlaşılacağı üzere size acayip bir kitap getirdim!
Kitabımız Osmanlı'nın acayip dönemlerini, kişilerini ve olaylarını anlatıyor. Genel olarak aynı karakterler üzerinden giderek kronolojik bir düzen oluşturulmuş, her öykü arasında. Ve her olay gayet güzel bir şekilde yazılmış olarak sunuluyor okuyucuya. Yani yazarın kaleminden bahsediyorum.
Acayip olan okuduğum olaylar mıydı, yoksa yazarın kalemi miydi emin değilim.
Osmanlı da her imparatorluk ya da krallık gibi değişik ve dilden dile aktarılan acayip olayları barındırıyor muhakkak içinde. Bu kitapta da yazarımız o günlere yolculuk ettiriyor bizi. Olaylar güzeldi. Hiçbirinde sıkılmadım hatta bazılarını aşırı keyifle okudum. Ama yine söylüyorum bence olaylar pek de acayip değildi
Bu kitapta olay tamamen yazarın kalemi. Söz sanatlarıyla süslenmiş yoğun bir anlatım mevcut. Yer yer mizahlı. Yer yer düşündürücü. Zannediyorum 19 yaşında yazmış yazar bu kitabı. İnanılmaz bir yetenek diyorum ve mutlaka okumanızı tavsiye ediyorum!