atmosfer yaratma konusunda başarılı olsa da olay örgüsü ve final açısından biraz zayıf kalmış bence. hikâyenin çözüm kısmı fazla tesadüflere dayanıyor ve sonu tatmin edici bir etki bırakmıyor. agatha christie esintisi var ama aynı vuruculuğu yakalayamamış. gerilim sevenler için okunabilir ama güçlü bir polisiye finali bekleyenler için biraz hayal kırıklığı yaratabilir. yine de merak ettirecek ve şaşırtacaktır.