·212 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Mart 2025 02:27 Öylesine bir kitap ki; ismi olup bir vakte unutulanlarla, cismi olup ismi olmayanların alacasında Yunus'un sadasını işitiyor ve orada duruyorsunuz.. Bir masal hülyasıyla tatlı düşlerin içindeyken, bozkırın destanını seyre dalıp, asırlar evvelinden Gülşehri'nin selamıyla şiirin deryasına dalıyorsunuz.. Sonra Esma çıkıp geliyor. Kadıncık Ana.. Melek.. Hürü.. Altı evladını kucağına alamadan rüyasında kefenleyen o kadın.. Her biri bir tahterevallinin bir köşesinde.. Yükselişte ve inişte.. Doğuşta ve gurub edişte.. Zaman ise tüm bunların merkezinde.. kimi anda bir zehir acılığında kimi anda ise bir panzehir şifasında..
Anlatmaya ve okumaya değer öylesine derinlikli ve katmanlı bir hikaye var ki karşımızda, insan o hikayedeki ruhu hissediyor.. Öyle bir ruh ki okumaya başladığınız an sizi çepeçevre kuşatıyor..