Eğer ki yanlış hatırlamıyorsam bu fasikül okuduğum ilk çizgi roman olsa gerek, ilk okuduğum çizgi roman değil ise de ilk okuduğum yabancı çizgi roman olduğundan eminim. Çok ayrıdır benim için yeri. 15 TL gibi bir fiyata almıştım küçük aklımla. Ardından öğretmenlerimizi beklememiz gerektiği sırada ise tek oturuşta fuarda bitirmiştim. Ve nutkum tutulmuştu. Acayip etkilenmiştim. O küçük akıl için fazla olağanüstüydü bu fasiküldeki çizimler ve savaşlar.
Şimdi ise uzun bir sürenin ardından tekrar okuduğumda, doğal olarak o kadarda etkileyici gelmedi. Fazlasıyla sıradan bir fasikül. Çizimleri halen daha çok iyi orası ayrı. Fakat bunca kitap, çizgi roman okuduktan sonra bu doğal olarak fazla basit geliyor insana. Çıtır çerezlik, 5-10 dakikada hızlıca okunabilecek tatlı bir Spidey macerası nihayetinde. Elinize herhangi bir şekilde geçerse okunabilir.