2/10
·312 syf.··
2025 15. kitabı
ben bu seriyi çok sevmiştim özellikle son zamanlarda okuduğum fantastikler arasında en güzeli ve okuması en zevkli olanlardandı.karakterleri,evreni ve tabi ki çifti çok güzeldi ama bu son kitap tam bir hayal kırıklığı kitabın kötü olduğunu beğenilmediğini biliyordum ve beklentim düşüktü ama bu kadar kötü olmasını beklemiyodum.bir kere ilk yüz sayfa bomboş olmasa da olurdu çeviri yüzünden mi yoksa yazar yüzünden mi içine giremedim bir türlü sonra tam heyecan başladı bir şeyler oluyo derken sonuna bu mu yani dedim çok daha güzel bir sonu hak ediyorlardı.herkesin bakış açısından yazılmış olması da ayrı bir sorun apolloyu okumak gerçekten ızdırap gibiydi.bu serinin benim için en büyük sorunu caraval'ı okumamama rağmen jacks için kitap yazıp ilk kitaptan beri asla hakettiğini vermemesi oldu okumaktan uzun zamandır en zevk aldığım karakterdi ama kitapta olmaması özellikle bu kitapta en az yazılan karakter olması bütün keyfimi kaçırdı.çifti ve evreni çok seviyorum ilk iki kitapta harika ama bu tam bir hayal kırıklığı oldu ayrıca bence bir kitap daha gerekiyor bu seriye hiç final gibi bir son değildi.
Gerçek Aşkın LanetiStephanie Garber · Dex Kitap · 2023793 okunma
·
40 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.