O kadar çok bahsedildi ki bu kitaptan uzun zamandır merak ediyordum ama olumsuz yorumlar da kafamı karıştırıyordu.
Açıkçası kitaba haksızlık etmişim okumayarak çünkü kitabı elime her aldığımda acaba Millie şimdi ne yaptı ne yapacak diyerek okudum
Her karakter sürprizli ne desem ne yazsam spoiler olacak ters köşeleri olan merakla okunan bir kitap
Ve ayrıca kitap tanıtımında Trendeki Kız kitabını sevenler bu kitabı elinden bırakmayacak denmiş bence yanlış bir tanıtım ben o kitabı beğenmedim oysaki bu kitap çok güzel
Benim gibi Trendeki Kız kitabını beğenmeyip acaba Hizmetçi kitabını okusam mı diyorsanız bu kitabı tereddüt etmeden alabilirsiniz