·160 syf.····Okunma: 25 Aralık 2017 00:00 Kayahan Demir'in kitaplarını seviyorum çünkü yazdığı şey sadece bilinmeyen varlıklar gibi şeyler değil, insanın gerçekten korkması, silkelenmesi, aklını başına alması gereken konular. Bunu olaylar ve karakterler üzerinden işlemeyi başarıyor. Çerezlik bir korku kitabı okumak isteyenlere öneririm ama içindeki korku ögeleri 15 yaşından büyükleri tatmin eder mi bilemem.