Sema

@Semmap
Puan vermedi·280 syf.··
2025 73. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 05 Mart 2025 22:45
İnanılmaz naif bir kitap. Afşar dobra, komik farklı bir karakter. Habibenin yaşadıklarıma inanılmaz üzüldüm. Ay bu kitap beni çok üzüp ağlattı. Toplumsal sorunlara öyle bir değinmiş ki kendinizi tutamıyorsunuz. Hep mi ezilen kadınlar olur ? Ah bu kadınlar o gizli kapıların ardında neler yaşıyor. Okurken kendimden de etrafımdaki insanlardan da çok fazla ize rastladım. Muhafazakar bir çevredeyseniz eminim sizin de fark ettiğiniz, sorguladığınız durumlar mevcut kitapta. Kitap bir cinayet vakasıyla başlıyor. Ölen kadın Habibenin manevi ablası var ikili arasında bir mektuplaşma söz konusu. Bu mektuplar acaba cinayeti çözer mi diyerek Afşar mektupları okumaya başlıyor ve sanki Habibeyle bir oluyor o mektupları okurken. Ben mektuplaşma kısmını okumaktan inanılmaz keyif aldım. Özellikle Afşarın mektupları çok hoşuma gitti. Habibeye olan ilgilisini dile getiriş şekli ve asla pes etmeyişi bence çok sevimliydi. İkilinin zamanla oluşan yakınlığını okuyoruz ve cinayetleri çözmeye çalışıyoruz bir yandan da. Spoiler vermek istemem ama sonunda çok ağladım. Okuyun hoştu.
Sana Kendimi AnlatsamMehtap Soyuduru Çiçek · Yediveren Yayınları · 202367 okunma
·
67 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.