Gitmesi kötü, gidişini izlemek güzel.
Sayfa 13 - April Yayıncılık·Kitabı okudu
Alıntı
·1 alıntı·
4.631 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giden gelmeyecekse kahve içip izlemek güzel olur