Benim için güzel bir kitaptı. Bazı yerlerde gerçekten deva ile birlikte kaygılandım bazen başar ile birlikte sevdim bazen de ümit ve emirhan ile eğlendim. Ağır bir dili yok gayet sürükleyen bir kitap. Sadece beni rahatsız eden günlük konuşma tarzıydı fakat bu benim alışık olmadığım birşey olduğu için kişiden kişiye değişir. Ağır konulu bir kitap okuduktan sonra beyninizi dinlendirmek için okuyabilirsiniz.