·552 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Mart 2025 00:00 slow burn okumayı ne kadar sevdiğimi fark ettim bildiğin sanki kitabın içinde yaşıyormuş gibi hissettiriyor.
açıkçası ora’ya bu kadar saf olduğu için çok kızgınım???? hayatım akıllanman için KOSKOCA ON SENE YETMEDİ Mİ!!!???? yuh demek istiyorum
okuduğum her karaktere bayıldım hepsi ışıl ışıldı
ilk başka 550 sayfayı görünce çokmuş diye düşünmüştüm ama bitirince az bile geldi. kitaplar böyle hissettirince çok hoşuma gidiyor???
ve rhodes… her ora’ya meleğim dediğinde çıldırıyordum. ilk başlarda dostum dediğinde ‘ne alaka ya’ oluyordum ama açıklaması çok hoşuma gitti