Çok büyük bir beklenti ile okunabilecek bir kitap olduğunu söyleyemem. Daha önce polisiye tarzda yazılmış bir çok kitabı okumuş bir okur olarak benim pek beklentimi karşılamadı. Heyecan dorukta değildi. Çok merak uyandırdığını da söyleyemem. Kitabın ortalarına doğru suçlunun kim olduğunu tahmin etmek için dedektif olmaya gerek yok. Ayrıca çeviriden kaynaklı ya da basımdan kaynaklı çok fazla yazım ve imla hatası mevcuttu.
Keyifli okumalar dilerim !!!