·240 syf.····Okunma: 07 Mart 2025 22:03 Puan konusunda 8 ve 9 arasında kaldım. 8.5’tan 8 demek istiyorum.
Okuması kolay değil. Kolay olmamasının sebebi yazım tarzı ve dili evet ama okuduklarınızın aynı zamanda içinizi acıtması da.
Tekdüze bir anlatımla kelimelerin ne kadar güçlü olduğunu bir kez daha görüyoruz.
İrlanda için belki distopya ama bizler ya da ortadoğu için tedirgin edici ve aşırı gerçek.