Bilir misiniz bilmem ama “Remembrance” diye bir şarkı var. Bu kitabı okurken o şarkıyı dinlemiştim… insanlar bu şarkıyı duyunca üzülür anılara dalar… bense bu kitapın zorbalığa karşı olan tutumunu, yalnızlığın son bulabileceğini ve o sıcak arkadaşlığı hatırlıyorum… yani anlayacağınız bu kitap ve müzik bende çok bağdaştı. Sizlere önerim özellikle “Öteorman” sahnelerinde bu şarkıyı dinlemeniz. Gerçekten hikayeyi sizde yaşatacaktır.
Öteorman