Kitabı beğenmek ile beğenmemek arasında kaldım diyebilirim Zira ziyadesiyle bir aykırı kadınlar güzellemesi gibi de geldi bana... Komünizmin bakış açısı üzerinden yazıldığı öylesine bariz ki aynı zamanda Cadılar ve Cadılığı adeta olumlayan aile eşlik annelik gibi kavramları ise küçümseyip kadınlar için bir metazori olarak gören bir anlayış hakim... Bunlar kitabın beğenemediğim yönlerindendi Bir " Kadınlar Tarihi " anlattığı tarafı ile de kitabı beğendim esasen Kadınların mücadelesi kendi hayat tarihleri ve aynı anda dünya tarihi için yapageldikleri... Bu arada kitabı içinde bulunduğumuz böylesi bir gündemde okumam da tam bir tesadüf oldu doğrusu , tevâfuk diyemem buna Cadılık , Cadı öğrenimi ve öğretisi bunun özgürlük modernizm ve feminizm ile metazori meç edilmesi hali Bu kitabı okumak benim için özellikle son 1 haftadır haberlerde izlediklerimle birlikte düşündüğümde çok ilginç oldu Bu arada kitabın bir modern klasik bir başyapıt abidevi bir kitap olarak yorumlandığını belirtmem gerek... İlgilenenlerden iseniz alın...