Puan vermedi·536 syf.····Okunma: 29 Mayıs 2013 00:00 Aslen tıp bilimi ile alakalı olsa da tıpın adli boyutunu ucundan da olsa kavrayabilmemiz adına fakültede seçmeli olarak verilen bir dersti. Bu alanın duayeni Oğuz hoca vereceği için bizde dersi seçmiştik zamanında, hoca isteyenleri otopsi izlemeye bile götürüyordu sağolsun. O dönem bizim için farklı bir deneyim olmuştu. Kitaptan da güzel istifade ettik.