Canım Coracığım sen en sevdiğim yazarım mısın ya yerim seni diyerek başlamak istiyorum. Yazılan mafya evreninde ilk nesilin çocuklarını okuyoruz bu seride. Serinin ilk kitabı deği ama en sevdiğim kitabı oldu benim. Remocuğumun oğlu Nevio ve Fabiciğimin kızı Aurorayı anlatıyor. Nevio babasıyla kapışıyor manyaklık konusunda onu çok seviyorum zaten en sevdiğim karakter babasıydı. Oğlunu da çok sevdim. Aurora da zeki ama hassas bir kızımız. Baban infazcı ama sen ponçik bir kelebeksin nasıl oluyor canım o? Neyse hikayeyi anlatayım. Rora çocukluktan beri Nevioya yanık ama pek yüz bulamıyor falan. Nevionun tek derdi biraz daha adam öldürebilmek öyle bir manyak kendisi. Sonra Rora bakıyor olacak gibi değil bunun kuzenleri biliyorsunuz Familyanın başı onların yanına gidiyor halasında kalmaya. Ama Nevio durur mu? Peşinden gidiyor üstelik onun oralara gitmesi yasak. Ama böyle var ya mükemmel sahneleri vardı. Mesela bi adam var kıza asılan Nevio hemen hesabını kesiyor falan ya inanılmaz tatlı birisi. Sonra Adamonun yanına kaçıyor Nevio oraya da gidiyor derkeeennnnn SPOİLER Nevionun çocuğu ortaya çıkıyor ikisi de şok. Salak Nevio çocuğunu kıza bırakıp kendisine ceza vermek için eski akrabalarının olduğu yere gidiyor orada biraz çalışıyor falan. Babası bunu iyi dövmediği için oluyor bunlar bence. Neyse bu kısımda kızdım Nevioya onun dışında kızmadım. Güzeldi bayıldım okuyun.