·576 syf.····Okunma: 11 Mart 2025 20:42 övgülere dolayısıyla ödüllere değer bir kitap. Öyküde ki karakterler ve yaşadıkları, hissettikleri o kadar güzel işlenmiş ki, insan bi an gerçekten bu insanlar bir zamanlar sağlardı, hayattalardı diye düşünmeden edemiyor.
Okuduğum en güzel kitaplardan biri oldu.
Öyküyü Maria’yı ve Werner,i uzunca bir zaman düşünmeye devam edeceğim sanırım.