9/10
·144 syf.··
2025 13. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 24 Ocak 2025 00:00
Sesli kitap olarak dinledim. Çok keyif aldım. Çok bizden hikayeler. Dinlerken absürtlüğünden güldüğüm sahne de çoktu, ya ne acılar var diyip gözlerimin dolduğu da. En çok beğendiğim şey de yazarın kendini her hikayenin bir köşesinde bir karakter gibi anlatması oldu. Bir hikayede uyuyan ancak anlatılanları dinleyen bir çocuk, bir hikayede yaz tatilinde günlük tutan bir çocuk. Bu kitap iyi bir gözlemcinin iyi bir hikaye anlatıcısı olduğunu gösteriyor.
1000Kitap
Gözümden Deliler TaştıÇağan Irmak · Doğan Kitap · 2025646 okunma
·
25 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.