Hikayeye bayılmadım, erkek karaktere çok kızdım. Ama yazarın hikayeyi anlatış şekline vuruldum. Hislerini öyle dile getirmiş ki, karakterin çektiği acıyı içimde hissettim ve hak verdim. Edebiyatın gücü bu olsa gerek...
Sakın KımıldamaMargaret Mazzantini · Can Yayınevi · 2004180 okunma