·368 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Mart 2025 01:13 Öncelikle ana karakterler müthiş bir çift ve bence aşkları çok tatlıydı. Aşırı uyumlu hissettirdiler bana. İsobel’in kardeşlerine ve teyzesine de bir ayrı bayıldım. Hikayesine en çok üzüldüğüm karakter de Aster’di ve onu çok sevdim. Karakterler genellikle bende çok güzel hisler bıraktılar.
Yazım dili aslında ağır bir dile sahip değildi fakat asla akıcı bir şekilde okuyamadım. Olayların çok fazla olduğu bir kitap değildi yavaş yavaş ilerliyordu. Açıkçası kitabın kapağından etkilenip aldığım bir kitaptı. Beklentinizi çok yükseltmeden okumanızı tavsiye ederim. Kitap eğlenceliydi ve güldürücüydü de. Bazen sayfalara sırıtarak baktığımı fark ediyordum. Kitabın içinde her ne kadar periler ve onların güçleri olsa da karmaşık ve büyük bir büyü bir sistemine evrenine sahip bir kitap değildi. Fantastik-romantik bir kitaptı. Daha çok epik fantastik kitapları okuyup beğenen bir olarak yine de bu kitabı da sevdim.
Güzel bir kitap, öneririm. Aşırı iyi, mükemmel denebilecek bir kitap değil ama kötü bir eserde denemez.