5/10
·410 syf.··
2018 3. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 29 Ocak 2018 00:00
Kitabın konusu ilgimi çekmişti genelde okuduğum tarzın dışındaydı o yüzden okumaya karar verdim. Genelde bu türde izlediğim filmleri (Filika gibi..) çok sevmiştim o yüzden konusunu okuyunca tercih etme nedenim oldu. Ama okumasam da olurmuş. Genelde kitap bir bölüm Merrit’in diğer bölüm de karanlık at Red’in düşünceleri ve hissettiklerinden oluşuyordu. Red’in düşüncelerini okurken başlarda çok eğlenerek okudum (yani bir konuşması eksikti atımızın  ) Ama ilerleyen sayfalarda Red, genelde biz insanlara özgü olan kıskançlığın, bencilliğin karanlık tarafını gözler önüne seriyor. İlla okunması gerek çok beğeneceksiniz demiyorum kesinlikle ..
Karanlık AtCecily Von Ziegesar · Artemis Yayınları · 201814 okunma
·
37 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.