·392 syf.····Okunma: 12 Mart 2025 23:19 Kitap, fantastikle tarihi aşk romanlarının karışımı gibi hissettirdi bana. Oldukça sevdim. Anlatım dilini de beğendim. Karakterlerin de iyi yazıldığını ve hislerinin okura geçirildiğini düşünüyorum.
Çok fazla bir şey söylemeye gerek yok sanırım. Uyarlama sevip aynı zaman da özgünlük de isteyenlerin beğeneceği bir kitap olacaktır.