9/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2025 4. kitabı
cook tatlı bir ask kitabıydı gülümseyerek okudum sadece biraz daha fazla beraber sahnelerini okumak isterdim birce ve barışın arada atlamalar olmadan sahne devam etse daha iyi olurdu belki ama gene de cok severek okudugum bir kitaptııı
Balkabağı ve TarçınBetül Güçlü · Ren Kitap · 20221,540 okunma
·
81 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.