gülce
@luviearden
Takip Et
9/10
·
416 syf.
·
Kitabı okudu
·
Beğendi
·
2025 4. kitabı
cook tatlı bir ask kitabıydı gülümseyerek okudum sadece biraz daha fazla beraber sahnelerini okumak isterdim birce ve barışın arada atlamalar olmadan sahne devam etse daha iyi olurdu belki ama gene de cok severek okudugum bir kitaptııı
Balkabağı ve Tarçın
Betül Güçlü · Ren Kitap · 2022
1,540 okunma
10 beğeni
·
81 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap