Kitabı bir arkadaşımın tavsiyesi ile okumuştum kısa ve bir solukta okunabilecek bir kitap Suriye’den göç ederken bir babanın oğlunu korumaya çalışması onu savaş çevresine maruz kalmasından pişmanlık ve üzüntüsünü hissettiriyor kitabının gelirinin mültecilere bağışlanması kitabın içeriğini destekler nitelikte olduğunu düşünüyorum