Yeşim
@yesimers
Takip Et
Ne var ne yok
13 beğeni
·
1 alıntı
·
164 Gösterim
7 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Yeşim
Gönderi Sahibi
Epey geçti işte. Yılgınlığı öcü bilirdim. Yanılgı ya işte. Yılgınlık da bir mücadele.
1
Yeşim
Gönderi Sahibi
Bundan epeyce evvel akıl insana verilmiş bir nimettir derdim. Yanılgı çok bilmişlikle başlar arenasına hoşgeldiniz
2
Yeşim
Gönderi Sahibi
Epey evvel insanı insan yapan vicdanıdır derdim. Yanılgının icadına hoşgeldiniz
1
Yeşim
Gönderi Sahibi
Senin yanılgın yok mu? Değiştirelim soruyu; yılgınlığın yok mu
1 yanıtı göster
Yeşim
Gönderi Sahibi
Az anlattım. Sen çok anla. Anlamak da bir nimet derdim. Yanılgının en büyüğü burada. Anlamak cehennem değilse ne?
Reklam
Yeşim
Gönderi Sahibi
Akıl var fikir yok
1
2 yanıtı göster
Yeşim
Gönderi Sahibi
Doğru soru var mı? Ben buldum.
2 yanıtı göster