·436 syf.····Okunma: 13 Mart 2025 19:45 Ahmet Ümit in bütün kitaplarını okumuş biri olarak ( Yırtıcı Kuşlar Zamanı hariç) yazarın bütün kitapları hemen hemen aynı türden diyebilirim. (Kavim in yeri bende bir başkadır ama) Dili, kurgusu çok sade ve basit.(3 günde bitirdim kitabı.) Her yaştan herkesin okuyabileceği türdedir. Bütün kitapları poliseye tarzındadır.Ama polisiye kitaplarindan ayıran bir özelliği de vardır ki bütün kitaplarında toplumsal sorunlara yer vermiş olması..Kitaplarını okumamdaki en büyük etmen de bu oluyor sanırım. Bu kitabında da son zamanlarında Türkiye'de daha fazla gündeme gelen pedofili vakalarını konu ediniyor. Bunun yanı sıra ülkedeki mülteci sorunu(Suriyeliler) ve organ mafyası tehdidi de önemli konu başlıkları arasında yer alıyor. Kitabı okumamdaki en büyük etmen de budur. Romanın ana konusu , pedofili suçlularını öldüren bir seri katili ve Başkomiser Nevzat in arama çalışmaları oluşturuyor.