·304 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Mart 2025 23:07 Yıllar önce okumaya başlayıp yarım bırakmıştım fakat bu sefer okurken çok eğlendim. Evet bilgi dolu bir kitapta eğlendim çünkü yazar esprili bir anlatıma sahip. Konuları gerçekten basit düzeyde tutup anlatıyor. Kitap bittiğinde ise en azından üç beş şey aklınızda kalmış oluyor.
Verimli uyuyamadığım için okumak istedim, güzel önerileri de var içinde. Henüz tam olarak bir ilerleme kaydedemedim uykumla ilgili fakat zamanla oturacak bir şey. İyi şeyler zaman alır sonuçta.
Okunmasını tavsiye ediyorum. Ya çevremizde ya da kendimizde mutlaka uyku sorunu vardır. Yoksa bile uykunun nasıl bir şey olduğunu öğrenebilirsiniz.