·432 syf.····Okunma: 14 Mart 2025 12:42 Bazı kitaplar vardır, okurken bir an evvel bitsin bir an evvel sonu gelsin dersiniz. Bırakmak istersiniz ama bırakamazsınız da.. İşte Karga Kız tam da böyle bir kitaptı.
Yaş sınırlamasında +30 demeliyim. Çünkü yeterli psikolojik olgunluğa ulaşılmış olması gerekiyor. Romanlarda çocuk üzerine her türlü olumsuz hikayeler beni geriyor zaten, üstüne bir de pedofili ve katliam olunca kitabı okurken sık sık ara vermek zorunda kaldım. Neden okudum neden yarım bırakmadım? Çünkü kurgu ve karakterlerin anlatımı muazzamdi. Psikolojinin derinliği, hatta karanlık derinliği bir kez daha kendini gösterdi. Kitabın ortalarına doğru suçluyu tahmin ettim. Okudukça tahminimin beraberinde de pek cok gizem açığa çıktı. Açıkçası psikolojik gerilimleri seviyorum. Ancak bu kitapla psikolojim ciddi anlamda gerildi Kitabın devamını okumak isterim. Uzun bir aradan sonra elbette, ruhumu dinlendirdiğimde sanırım...