·128 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Mart 2025 14:12 Merhabalar… serinin 4. Kitabı, kapaktan da anladığınız üzere, güzellik kavramı üzerine işleniyor konu. Şimdiye kadar okuduklarım içinde en çok ağladığım kitap oldu. Bu kitaplar bana şunu hissettirdi: Neye ihtiyacınız varsa oraya dokunuyor, yara neredeyse pansumanı oraya yapıyor... Ruhun güzelliği, maddenin geçiciliği, sevgi, aşk ve mahbubun rüyası…. İyi ki varsın Özkan Öze… iyi ki seninle tanışmışım Çaylak, benim de yol göstericim olduğun için sana çok teşekkür ediyorum Filozof…
Lütfen okuyun, okutun…