·336 syf.····Okunma: 11 Mart 2025 22:15 Yazardan okuduğum ilk kitaptı diyebilirim. -Daha önce Kalıntı isimli kitabına başlamış ve büyük bir spoiler yiyiynce bırakmıştım.-
Kitabın konusundan kısaca bahsedecek olursam; Öykü ülke çapında popüler ve polisiye gerilim kitaplarıyla tanınmış genç bir yazardır. Bir gün küçük bir kasabada imza günü olur ve orada Kıraç isimli okuruyla tanışır. Kahve içip sohbet ederler ve yeni kitabını yazmak için Öykü kısa süreliğine bu kasabaya yerleşmeye karar verir. Kasabaya yerleştiğinde ise bir bir kayıplar olmaya başlar...
Yorumuma gelecek olursak; kitaba başlamadan önce beklentim çok yüksekti ve ne yazık ki kitap beklentimi karşılamadı. Kitabın son 100 sayfasına kadar romantik bir aşk kitabı tadındaydı ve bu açıkçası sıktı. Hiçbir aksiyon veya gerilim yoktu ve bu daha beklentimi düşürdü. Katilin kim olduğunu en başından anladım ve benim için hiçbir gizemi kalmadı. Son sayfalarda neyseki biraz aksiyon vardı.
Bunun haricinde yazarın anlatımı akıcıydı ve kitabın tasarımına bayıldım. Kitap kendini okutuyordu. Çok yüksek bir beklentiyle başlamasam belki kitabı daha fazla sevebilirdim.
Peki siz bu kitabı okudunuz mu veya okumayı düşünüyor musunuz?