Çok beğendim. Günümüz toplumunun olumlu olmaya zorlamasını, toplumun bireyselliğe yönlendirilerek yönetimini konu alıyor. Acının hem sosyolojik, hem felsefik hem de edebi düzeyde incelenmesiyle bu kitabı acı hakkında uzun bir deneme gibi düşünebilirsiniz. Başlarken hiç beklentim yoktu ama çok beğendim. Öncesinde biraz felsefe, siyasi terminoloji bilginiz varsa daha keyif alabilirsiniz ama yoksa da çok sorun değil bence yine keyif alabilirsiniz. Yazarın kesinlikle diğer kitaplarını da okumak istiyorum.