10/10
·282 syf.··
Beğendi
·
2025 1. kitabı
Ana karakter gibi kendimi bir gece kütüphanede bulamasam da çoğu gece kendimi yatağımda düşüncelerle boğulurken bulurdum. Kitabı bitirdiğimde keşke kalıbını hayatımdan çıkardım. Hep farklı seçimler yapsaydım hayatımın daha iyi olabileceğini ya da daha mutlu olabileceğimi düşünür kendimi bu düşünceler ile boğardım. Yaşadığım hayatı benimsemediğim için ait hissedemezdim ve içimde kocaman hiçbir şeyin tamamlayamayacağı boşluk var gibi gelirdi. Oysa ki her seçim farklı mutluluk ve üzüntüleri kaçınılmaz şekilde beraberinde getirirdi. Önemli olan yaşadığımız bu hayatı sevmek ve güzelleştirebilmekti.
Gece Yarısı KütüphanesiMatt Haig · Domingo Yayınevi · 202598,4bin okunma
·
59 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.