SPOİLER
Kitabı okurken birçok şey okumamı yavaşlattı. Kitap çok iyi başlıyor. Tam bir polisiye heyecanı hissettiriyor. Ancak kitap ilerledikçe davayı çözmeye yakınlaşmıyor yerinde sayıyor gibi hissettim çünkü uzun bir süre şüpheli yoktu ve doğal olarak bir sorgu göremedik. Ana karakterin aşık olması başta kurguya renk katsa da ilerleyen zamanlarda artık polisiye kitabı mı yoksa aşk kitabı mı bu? diyerek sayfaları çevirirken buldum kendimi. Kitabın eleştiriye maruz kalan konusu ise cinsel yönelimleri farklı olan insanları konu alması. Okuması beni rahatsız etmeyen bir konu olmasına rağmen sayfa sayfa hangi yönelim nedir? , bu normal midir? gibi soruların cevabını dinledik. Sanki polisiye kitap değil de toplumun yargılarını değiştirmeye ve bu konu da bilgi vermeyi hedef edinmiş bir makale okuyor gibi hissettim. Bu sayfaların uzunluğu kitaptan uzaklaşmama neden oldu. Benim için ortalama bir kitap bile olmadı maalesef.