-Halbuki insan normalde açıdan kaçmak için evrilmişti. Sen olsan kesin böyle derdin, değil mi Berk?Peki o zaman söyle bakalım. İnsan neden... İnsan neden acı vereceğini bile bile hep geçmişi düşünür?
-Nostalji
Nostalji Yunanca bir kelimedir. Orijinali nostos algos' tur. Yunancada "nostos" dönüş, "algos" keder anlamında kullanılır.Nostos algos yani Nostalji, dindirilemiş bir geri dönüş özleminin verdiği tarifsiz ızdırap olarak kullanılır.
Mezarlık