“En doğru karar, en beklenmedik olandır.”
Herkese merhaba
Kahinlerin, sihrin, büyünün ve bilinmez varlıkların bulunduğu büyük bir sirkte verilecek gösteriye hazır mısın?
Elamanteller ve insanların birbiri içinde yaşadığı bölgede kahinlerin, melezlerin ve insanların gösteri yaptığı büyük bir sirk vardır.
Harrow, elementeller arasınsa kahin klanının bir üyesidir ve ailesi ve klanı gözlerinin önünde katledilmiştir. Sirke küçük yaşta katılan Harrow elli yıldır gücünü herkesten saklamaktadır özellikle sirkin sahibi Salizardan..
Çünkü Salizar, en güçlü büyücülerden biridir..
Harrow bu sirkte kahinliğini gizleyerek sıradan bir insan gibi görmelerini sağlıyor, sivri kulaklarını bandana ile kapatıyordu. Bir süredir gördüğü öngördüğü ve onu rahatsız eden bir şeyler vardı. Su bağlantısı ona geçmişiyle ilgili görüntüler gösteriyordu ve birisi ondan yardım istiyordu ama kim olduğunu çözemiyordu.
Bir gün Salizar sirke ne olduğu belirsiz bir varlık getirdi. Oysa getirdiği varlık herkesin korkmuş olduğu Wraith’dir. Önsezilerine güvenerek gelen kişiyi görmek için büyük çadıra giden Harrow, aylar önce gördüğü önsezinin kaynağını ve bulması gereken kişiyle karşılaşır.
Raith..
Raith ölmek üzereyken bulunur. Bulunduğu zaman hiçbir şey hatırlamamaktadır. Tacirler onu şehre getirip sirk sahibi Salizar'a satmıştır. Herkese karşı nefretle doludur olsa da bu duyguyu hissetmediği tek kişi ona yardım eli uzatan Harrow'dur.
Harrow ve Raith'in kaderi nasıl ilerleyecekti?
Bu ikili sirkten kurtulabilecek miydi ve nasıl tehlikelerle karşı karşıya kalacaklardı?
Müthiş bir kitap okudum ya harikaydı. Detaylar, konunun içeriği, merak duygusunun işlenişi, kehanet olaylarının oluşu falan gerçekten harikaydı. Kendimi kitabın içinde hissettim. Bu arada sevdiğim güçlü bir kadın karakter vardı ondan bahsetmedim her şeyi anlatmamak adına ama bence siz okuyup tanışın 🪽